-->") Nowe.focus() }
powrót
Natalia Babińska - Uwagi

1. zapewniamy osobę prowadzącą / wodzireja - w adekwatnym do tematyki eventu stroju, charakteryzacji etc. wraz ze stylistycznie dopasowanymi gadgetami / rekwizytami, opowiadającą ciekawostki/ historię. facecje związane z tematyką imprezy

2. zapewniamy profesjonalnego akustyka/ oświetleniowca z własnym sprzętem (oświetlenie wraz z różnymi opcjami kolorystycznymi, nagłośnienie)

3. zapewniamy profesjonalnego DJ z własnym sprzętem muzycznym (prezentującego zarówno zróżnicowany repertuar muzyczny dostosowany do wieku i oczekiwań grupy docelowej / mieszanka utworów współczesnych, lata 80-te, stare rytmy taneczne / oraz uzupełniający elementy dodatkowe eventu - warsztaty, konkursy etc.

4. wszystkie osoby występujące / prezentujące / prowadzące np. warsztaty występują w kostiumach teatralnych / przebraniach / strojach stylistycznie dopasowanych do tematyki eventu

5. konkursy - zaprojektujemy i wydrukujemy tematycznie dopasowane do każdego typu eventu dyplomy z logotypem firmy, żartobliwym wierszykiem, sentencja etc. + data, miejsce etc. - wzór do wcześniejszej akceptacji

6. podczas instalacji sprzętu nagłośnieniowo - oświetleniowego proponujemy stylistyczną dekorację Sali w której odbywać się ma impreza - dopinane kotyliony, płaszczyzny materiału z tematycznymi zdobieniami, kwiaty, nuty, przypinane teksty piosenek etc.

7. w cenie eventu wykonujemy plakat "reklamujący" imprezę + ulotki (do wcześniejszej ekspozycji na terenie spotkania) - wersja drukowana i elektroniczna do wcześniejszego rozsyłania drogą e-mailową lub powieszenia na stronach www, ew. zaproszenia (wersja elektroniczna)

8. współpracujemy z kompozytorami oraz tekściarzami (możliwe stworzenie piosenek na zamówienie w określonej stylistyce muzycznej i tematyce tekstu - na zamówienie)



powrót